sedakalin Merhaba hanimlar 8 aylik hamileyim ve cok kotu griep olmusum sizlerde oldunuz mu neler yaptiniz enhizli sekilde gecmesi icin ?
Hasrett81 Ben 6 aylık grip oldum ilaç da içemedim sürekli dinlendim nane limon, ıhlamur ikisinden birini günlük 1 bardak olucak şekilde içtim zar zor da olsa atlattım ama sürekli yattım terleyip atmak için duşa girdim