Bukiiiiiiii Kizlar dun cok korktum ruyamda hep ilkilerek Uyandım bebege bir olurmu ya hic motu rüyalar gören oluyormj ya
begonvilko Bukiiiiiiii beni de gebeliğim boyunca iki kez rüyamda korkuttular canım. Sıçrayıp uyandım dualar ederek. Ama bebeğe olumsuz bir etkisi olmadı, canını sıkma hic.
Lovebabymoom Bukiiiiiiii Hamilelikte bu normalmiş dualarınız okuyup uyumanizi tavsiye ederim varsa muska takabilirsiniz
Sgnn Bukiiiiiiii hiç birşey olmaz canım. Günlük hayatta da korkuyoruz irkiliyoruz. Ben başalrda nerdeyse hergün gördüm. Şimdi bazen çığlık atarak uyanıyorum. Rahat uyuyamadığımız için yada birşeyleri kafamıza taktığımız işin oluyor
Bukiiiiiiii 12mart_mucizem okuyirum muzum zaten ama ruyada korkmak bebekle alakasi yok dimi simdi doktorumu aramakta istemiyorum dalga gceediye ama irkikdim yani
Bukiiiiiiii begonvilko Cok sagol canim inan doktoru arayip aramazsam diye dusundum ama dalgada gecebilir dimi irkilerek titreyerek uyandim 2 kere suan agrim filan yok ama indankorkuyo
begonvilko Bukiiiiiiii evet insan bazen doktoru aramaya çekiniyor böyle konularda. Bence yüreğini ferah tut canım. Eğer çok kafana takarsan sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin. Benim bir arkadaşım ne zaman kafası takılsa gidip dinliyordu. Duyunca rahatlıyordu. Bu da aklında bulunsun.
Bukiiiiiiii Lovebabymoom okunmus muska takicam evet dogru dualarimida okuyorum aslinda insllah bir daha gormem🤲
Bukiiiiiiii Sgnn Ayy icim rahatladi inanin nasil üzüldüm ya evham yaptim doktoru arasam manyak dicek bana ama ilk gebeligim nerde be olur bilmiyorum ki cok sagolun rabbime emanetler 🤲🤲🤲
Bukiiiiiiii begonvilko Cok sagol kuzum burda maalsef dinlemiyorlar bebegun kalp atışını herzaman dinleyemezsin dediker ritmi bozulurmus geri donmustum boyle konulardada aranmiyor evet dalga gecer diye rabbime emanetler annelik ic gudusu evham yaptiriyor bana 🤲🤲🤲
begonvilko Bukiiiiiiii ah o evhamlar hic bilmem miiiii, ben kafama kutu düştü diye ağlamıştım bebeğe bir sey olmuş mudur diye. Halbuki ufacık kutuydu ama iste ilk bebek ve evhamlı anne olmak 😂 sen yüreğini ferah tut canim, hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle ☘️