Benimde öyle, 31.haftamdayım , perinatolağa da gittim, doktor hiç bir sıkıntı yok dedi , kalpte sıkıntı yok dedi geçici bir durum, kalbi iyice inceledi , o parlaklık kalbe ait bi şey artık dedi , bi ben gibi düşün dedi herhangi bi zararı yok kendine ait birsey