kuboss55 b grubu penisilin ailesinden bi ilaç anne ve bebeğe zarar vermez korkma. başladıysan doktor kaç gün dediyse o kadar kullanman gerek yoksa enfeksiyon tekrar nüksedebilir. o haftalarda bende de çok ağrı sancı kramp oluyodu çok şiddetli dayanılmaz olursa doktoruna söylersin geçmiş olsun