Merhaba arkadaşlar bu postu açıyorum çünkü çok heyecanliyim…14 yıllık evliyim tüp bebek denemesiyle bir kızım var Allah’a şükür 7 yaşında ve bu ay adetime 5 gün olduğu halde test yaptım çünkü şüphelendim 5 Nisan bat olmasına rağmen 27 Mart’ta lekelenmem oldu kahverengi ve açık pembe olarak o yüzden bugün test yaptım çok silik bir çizgi çıktı ilk 5 dakika içinde falan 🤔şimdiye kadar 4 kere tüp bebek yaptim 1 kızım oldu işte diğerleri ya tutmadı kimyasal oldu 2 aylıkken kalp atışı alamadık bunların hepsi tüp bebekti.Cok garip ilk defa tedavi olmadan hafif bir çizgi gördüm sizce hamile olabilirmiyim foto atmak istiyorum ama nasıl atılacak bilmiyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi