sevval_202127 Merhaba kızlar bugün 12+5 dedi doktorum cinsiyet için %80 kız dedi ama net değildi ben de çok merak ediyorum anlayan annişler yardımcı olabilirmi Birde resim nasıl paylaşıyoruz bir türlü beceremedim 🙈🙈
Annesininkurabiyesi sevval_202127 yani evett bana da kız gibi geldi bacak arasında bişe görülmüyor çünkü…😁
Babynatv AsiAysem benim böyleydi erkekti Rabbım size bağışlasın benim ki gitti Rabbım size acısını göstermesin inşallah 🙏
sevval_202127 Babynatv amin benimde ilk gebeliğim kalbi durdu bu ikinci gebeliğim her gittiğimde doktora yüreğim ağzımda oluyor . Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🏼
smglplt1453571 https://imgyukle.com/i/E6TPef bizede tahminde bulunur musunuz rica etsem 12+4 haftaligiz doktorumuz bı tahminde bulunmadi