yaren_blna Geçen hafta 15 haftalıktım kalp atışı 148 di bir haftadır Kovitim bugün doktora gittik 16 haftalığım kalp atış 138 doktor normal dedi bir de 1 kg vermişim öyle olan var mı aranızda 138 kötü bir değer mi ?
ipekveatlas yaren_blna hayır neden kötü bi değer olsun. ben de covid geçirdim iki kere hamileliğimde bebeği etkilemiyo korkma. senin kilo vermende normal yani olabilir böyle seyler vücudun yorgun düşmüştür yemek yiyememişsindir