Pamukcukk ya banada bir alet soktular ama çok acıdı böyle yorumları okuyunca şaşırıyorum acaba diyorum benim doktorum yanlış bişeyler mi yaptı herkes hiç acmıyo falan yazmış ama ben ölüyodum acıdan hatta normal doğum istiyodum o uzun şeyi soktuktan sonra normal doğumdan kortum ve sezeryan istiyorum şuanda, acaba benim doktorumda mı sorun var anlamadım ¿🤭🙄