Kubradvc
Benimde öyle silik çıkmıştı, kan testi sonucuna bir baktım ki değerim 2 çıktı.
Sanırım hormonlar yüksek olduğundan test öyle gösteriyor, ama adetinin 12 gün gecikmesi çok. Doktora gitme imkanın varsa git en azından hamilelik yoksa adet söktürücü verirler