Deletedmom_29 Kızlar dualarınıza banada yer verir misiniz bugün gecikmemin 5. Günü dün test yaptım negatif çıktı bugün kan vereceğim negatif çıkarsa adet söktürücü rahat kullanayım diye kan vericem dua edin 🙏🙏
Huzurrr_13 Deletedmom_29 inşallah hayırlı güzel sonuçlar alırsınız herşey gönlünüzce olsun inşallah 🙏🏻❤️🤲🏻
Deletedmom_29 Ez0515 Gulcingezer umutluanneadayi 2.2 Çıktı yükselir mi bilemiyorum dedi doktor sizce yükselme ihtimali olurmu Ara kanamam olmuştu pıhtılı şekilde , onuda söyledim o zaman gebelik olmuşta olabilir kimyasal geçirmiştir olabilirsin dedi
umutluanneadayi Deletedmom_29 hayırlısı olsun canm belki tutunamadı üzülme herşeyde var bir hayır Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur 🤲🏻♥️
Deletedmom_29 umutluanneadayi Adetime 20 gün kala gördüm o kanamayı ve kimyasal olabileceğini söyledi test yapılmadığı sürece normal bir adet kanı gibi gelip gidiyor hamile olduğunu da anlayamazsın 1 haftaya kadarda beta değeri negatife dönüyor diye söyledi