Almila44 ben genel anestezi olmustum 8 saatlik suni sanci ustune sezaryene alindim. Bence normalden daha zordu o acilar agrilar dayanilmazdi çünkü. Ama ben bir sorun yasamadim. Ama tabii ki dogumun her turlusu zor ve mucizevi bir olay. Dogum nasil kolay olsun ki bir mucize getiriyorsun dunyaya 🥰 gecmis olsun, hayirli olsun ❤❤