Kızlar umarım bu postum görünür zira bir önceki postumda kendi kendime konuştum .
Hamile olup olmadığım belli degil regl günümü bekliyorum 2 3 gündür kasıklarım da agri var böyle regl olacakmışım da olamıyormuşum gibi . Aynı zaman da belim de de agri var ama ben bu kadar erken belirti olabileceğini düşünmüyorum erken belirti yaşayan var mı onu merak ediyorum
Son regl tarihim 12 Mart. Sizler regl olmayı beklerken hamile oldugunuzu düşünürken ne gibi belirtiler yaşadınız ?