Kizlar hurma yiyorum günlük doktorum 4 5 saat yürüyüş yap dedi 37 bitti 38 haftaya girdik haftaya cuma günü gel bakalım dedi normal doğum gözüküyor herşey daha ne yapmam lazım doğurmak için yürüyüş yapıyorum ama sonrasında çok bitkin düşüyorum ayaklarım çok agriyor 😂 daha ne yapabilirim normal doğum için????