bebegim42_ RaYaRY bende bekleyim kararsızım ya herkes yaptırma diyo bi tanıdık yaptırdıktan 1 hafta sonra şekeri çıktı çoğu kişi etrafımda yaptırma diyo
Deletedmom727271 Yaptırılmalı. iki hamileliğim de yaptırdım. olası bir rahatsızlığınız varsa ve bilmezseniz bebeğiniz için tehlikeli olabilir. Ona göre ilaç başlanır yada başka bir tedavi uygulanır. hiçbir zararı da yoktur.
Deletedmom727271 bebegim42_ zorunlu değil ama gebelik şekeriniz varsa veya başka bir rahatsızlığınız bilmezseniz bebeğiniz için sakıncalı olur. zararlı bir test değil.