dlrterzioglu https://imgyukle.com/i/E6RBsj 13 haftasına giriş yapmak üzere … Tahminleri alayım hanımlar 😊❤️
dlrterzioglu MiracAlpinveUmutunAnnesi sanki benim içime de öyle doğuyor inşaAllah hayırlısı olsun, teşekkür ederim yorum için 😊❤️
dlrterzioglu ipekveatlas hayırlısı inşaAllah, rabbim sağlıklısını versin ama insan yine merak ediyor, teşekkür ederim 😊
dlrterzioglu Cicekarslan Google img yükle yazdım, www.ımgyukle.com sitesine girip oraya yükledim bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştırdım
dlrterzioglu smglplt1453571 inşaAllah hayırlısı sanki benimde içime öyle doğuyor teşekkürler canım yorum için 😊
Gul1998___ Kizlar bana 17 hafdamda doktor 100 de 80 kiz dedi ama daha kesin detaylida soylerim dedi neden kesin birsey demediki sizce yanilma ola bilirmi? Kendimi kaptirayimmi kiza yoksa bekliyimmi
dlrterzioglu Gul1998___ 17. Hafta da hemen hemen netleşmesi lazım erkek olsa kesin belli olurdu diye düşünüyorum…
La_Liberte dlrterzioglu amin inşallah 🙏🏻 eskiden daha çok kafasına kemik yapısına bakıyordum daha yuvarlak narin olunca kız daha kare ve daha kaba olunca erkek derdim. Şimdi ise nub diye bir olay var o daha yakın sonuç veriyor 😊 tabi ben çok iyi biliyorum diyemem
dlrterzioglu La_Liberte hmmm şimdi anladımmm bende çok anlamıyorum ama nub dan erkeğe benzettim sanki ama bilemiyorum hayırlısı teşekkür ederim Allah razı olsun canım sağolasın 😊🌼