Nurcantas65 Merhabalar kızlar 16+3 günlük hamileyim karnım sert alt kısmı normal mi bu? Veya neden ola bilir. 5 Nisan randevum var gidince soracağım ama şuan aşırı merak ediyorum normal mi değil mi bilen varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler şimdiden ☺️❤️
alparslanin_annesi Nurcantas65 normaldir canm adet zamanlar gaz zamanalri böyle şismeler sertlikler yaşaman normal
superstar_00 Nurcantas65 Evet normal ben çok yaşadım bazen bebek bir yere toparliyor kendini orasi sertleşiyor hafifçe o bölgeyi ovalayabilirsiniz, bazen de gazdan kaynaklanıyor, bebeğin büyümesiyle beraber rahimde genişliyor bu da o hissi olusturabiliyor.
Nurcantas65 superstar_00 ilk gebeligimde düşük yaptım ondan korkuyorum bişey mi oldu diye, inşaaAllah sıkıntı yoktur teşekkür ederim ❤️