NOG_06 Kızlar hamileliğimin ilk aylarında oluyordu ama geçmişti bayadır yoktu bu ağrı, belim ve karnımda ağrı var bu durumu yaşayan oldumu bu haftalarda?
Pyrz_07 NOG_06 22 haftalığım yürüyünce ve evde biraz iş yapınca bel ağrısı bende de olmaya başladı bi süredir ağrımıyordu hiç
Lavinia_35 Şu an 27+1 iki haftadır her gün belim sırtım ağrıyor az iş yapsam fazla ayakta kalsam ya da yürüyüş yaptığımda Birde 2-3 gündür kasılmalar başladı
Ummu_osman Haftada ev işi yaptım biraz bir kaç gün yordum kendimi iki gün hafif bel ağrısı oldu Üşüttum sandım ertesi gün çok şiddetli bel ağrısı yaşadım adet sancısı gibiydi karnımda kasılıyordu bütün gün boyunca yataktan kalkmadm ertesi gün doktora gittik çok şükür sancı çıkmadı. Doktorum her gün iki kase yoğurt ve iki tane sade soda içmemi söyledi. Kendini çok fazla yorma canım eğilip kalkma ağır bir şey kaldırma sürekli istirahat halinde ol ufak ev işlerinden bile kaçın.
NOG_06 Ummu_osman Sürekli istirahat halindeydim zaten de anlayamadım, yoğurdumu sütümü hiç eksik etmem zaten demek ki olabiliyormuş 🌸
Ummu_osman NOG_06 Rabbim yardımcımız olsun. Bu haftalar yalancı sancılar olabiliyormuş. Ama baktın çok kötüsün doktora gitmeyi ihmal etme. 🌺
NOG_06 Ummu_osman Yazdım doktorumla irtibat halindeyim, evet bende duydum yalancı sancılar oluyormuş bu haftalarda, rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun 🌸