Merhaba buradan merakla doğum hikayesi dinlerdim ,şimdi ise anlatıcı ben olucam😊9ay süre ile sorunsuz bir hamilelik geçirdim fakat normal dogum korkumdan ve ilk çocugumu sezeryan ile dogurmamdan kaynaklı tekrar sezeryan istedim...dr um 21i saat11:00de sezeryanle alıcaz dedi lakin kızım 21inde sabah 6da geldi ,ogün evde son temizliklerimi yaptım sabah 5te uyurken pıt diye sanki içimde bir balon patlamışçasına sıcak sular aktı bacaklarımdan uyku sersemi işiyorum herhalde dedim lakin tutmaya çalıştım olmadı o an anladımki suyum geldi,hafif pembemsi bir su,ve çok hafif bir kanama daha sonra hastaneye gittik ama ne afrı ne sancı bişi yok nts ye bağlandım sancı göstergesinde 90-100leri gördüm ama hissettiğim bir sancımmyoktu çok şaşırdım oysaki bu degerlerle agrıdan kıvranmam gerekiyordu,,gece nöbetçisi olan doktor sancın var riske girmeyelim alalım dedi ve ameliyathaneye gittik ne epidural ignesi vurulurken nede ameliyat sırasında hiçbirşeyy hissetmedim herşey muhtesem ilerledi...umarım sizinde öyle olur sevgiyle kalın 🌸😊