Eminemucan Merhabalar şu hastaneler hakkında artık kafayı yicem bulamıyorum içime sinen medikal gidiyorum 29+3 oldum bu ay kontrolüm var dahada gidemedim fiyat olarak çok gelmeye başladı Doğum ücreti olarak bende o kadar verme taraftarı değilim açıkçası suanda hastane araştırıp güzel ve uygun bir yer istiyorum ( fotoğrafçısı ve oda süslemesi ) içinde olan.doktor tavsiyeleriniz çok önemli kızlar.. şimdiden teşekkürler 😊
mucizemizibekliyoruzz Eminemucan yani bende özel kliniğine gidiyorum doktorumun muhtemelen size daha pahalı gelecektir o yüzden postunuz yukarda kalsın diye yorum atıyorum sadece
Eminemucan Kenanizm18 egepolde Bülent beyi duydum oda 17eylüle randevu için demişlerdi 1hafta önce almadım baya vakit var diye 😩