Yarın spinal sezaryen ile doğumum olacak kızlar sabah saatlerinde. Uyandığımdan beri içim bir garip, yani heyecan var ama burukluk da var gibi.. ellerini karnımda her sert vurup karnımın üstünde o yumruyu her gördüğümde gözlerim doluyor bugün, bir daha hissedemeyeceğim diye. Ama onu da o kadar merak ediyorum ki.. ilk çıkarılacağı anı, neler yaşayacağımızı.. ahh….anı defterini elime aldım hatıra kalsın diye bugünü yazıyorum yavruya. Duygularımı sizlerle de paylaşmak istedim. Hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah.
Bildiğim 1 nisan anneleri @asellmom @Psikomer @Sjdhksbsks ve hatırladığım nisan başı doğum yapacak olan anneler @anneoluyormm @Zeynep0806 @Nisa34- @Eylul4142 @Esingldn nisan ayı açılışını yapalım her şey çok güzel olsun , yavrularımızın hayatları umut dolu, güzelliklerle geçsin inşallah 🧡