star3star merhaba herkese.yeni doğan bebek yıkarken tedirgin olanalr varmı benim gibi😔daha doğum yapmadım ama en tedirgin olduğum beneği yıkama konusu
alparslanin_annesi star3star başlarda tecrübeli insanlardan yardım alman iyi olacaktır bende yanımda büyük olunca yıkarım hem öğrenmiş de olurum cesaret de gelir
Cansuada24 star3star ilk basta annemden öğrendim sonradan eşimle kendim yıkadım korkma zaten sana ihtiyacı oldugunu biliyosun herşeyini sen yapmak istiyosun o an bi güc geliyor annelik işte ben filede yıkıyorum su kacmasın agzına kulagına diye 🙂
dnz_dnz star3star benim annemin de en korktuğu şey bu. Ne bizi ne de yeğenlerimi yıkamış korkudan. Benim ilk hamileliğim, çocuk bakmak konusunda hiçbir fikrim yok ama ne var bunda bu kadar anlamadım. Ben yıkarım diyorum ama yapabilecek miyim bakalım 😅
Cemrreedemirci YouTube videolarını mutlaka izleyin çok bilgilendirici videolar var ilk banyoları da eşinizle birlikte yaptırirsiniz sonra bı cesaret geliyor bakmışsınız siz yikiyorsunuz
AysunUgur star3star ne kadar zor olabilir ki 😅 bende bi kaç video falan izledim, sana en kolay gelen yöntemi bulman lazım bence, bide benim ebem doğumdan sonra evime gelecek bi kaç ay boyunca, ilk banyoyu ve ben alışana kadar onunla beraber yapıcaz inşallah