bejanne00 Kızlar günaydın herkese ben normalde 35 günde bir adet oluyordum geçen ay 25. Günde adet oldum. Şimdi adet gecikmesini neye göre almam gerekir? Bugün olmam gerekiyor ama henüz olmadım 35. Günü mü beklesem yoksa 3-4 gün daha bekleyip test yapsam mı?
ogretmenHnmm bejanne00 bende bekliyim şuracıkta ben de 32 günde bir adet olurdum geçen ay 5 gün önce geldi ondan önceki ay 12 gün sonra geldi eger 32 gun olarak hesaplarsam bugün adet olmam gerekir 27 hesaplarsam 5 gün geçmiş oluyor
Murry bejanne00 son 6 ayda en geç ne kadar sürede olduysanız onu bekleyin. Yani 35 günü bekleyip o gün sayısı geçtikten sonra test yapmak en doğrusu olur 🌿
bejanne00 ogretmenHnmm Geçen ay bunu söylediğimde rahim kendini hazırlıyor demişlerdi. Muhtemelen seninde öyle olmuş canım. 2 gün daha bekleyip test yap sen bence :) Ben heralde 10 gün daha beklicem
ogretmenHnmm bejanne00 dün dayanamayip kaset test yaptim sansima o da bozuk çıktı icindeki sey kaymış yarın bir daha alip yapcam bakalım inşallah olur bütün bekleyenlere nasio etsin Allah bu duyguyu hep beraber yasayalim
ogretmenHnmm bejanne00 sancim var 3 gündür de ara ara giriyor korkuyorum bu ay da hamile kalamayacam diye valla çok duygusalim miralmem çökmüş durumdayim esim bir sey diyor ağlıyorum alakasiz seylere bile herkes bir beklenti içinde ve ben çok stres yapıyorum bu durumu
hll_clm bejanne00 rahimin kendi hazirlama durumu nasil oluyor acaba. Bende onceki ay 2 gun gec olup gectigimiz ay 3 4 gun erken oldum. Bu ayda 6 nisan bat
bejanne00 ogretmenHnmm Ah yaa rabbim tez zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah kuzum. Umarım hamilelik belirtisidir ve çok mutlu olursun. Rabbim tüm bekleyenlerin yardımcısı olsun. İlk gebelik mi?
ogretmenHnmm bejanne00 evet canım bir seneye yakındır evliyim 4 aydir de bebek düşünüyoruz bakalım Allah nasip eder de olur
bejanne00 hll_clm Rahim içerdeki kanı temizlemiş. Yoğun olurmuş mesela regli dönemi. Erken veya geç olurmuş adet kanamaları. Yüzeysel biliyorum bende inanın
hll_clm bejanne00 anladim canim. Evet gecen ay korktum hatta biraz parcali olunca. Insallah oyledir 5 gunum kaldi pozitifi gormeye cok istiyorum artik herkes gibi
bejanne00 hll_clm Ahh Ahh rabbim bekleyen herkese mucizelerini tez zamanda versin sağlıkla hayırla inşallah. Bende 5 aydır deniyorum. İlk gebeliğim hemen olmuştu. Şimdi böyle oldu ilk 2-3 adette ağladım neden olmuyo acaba diye. Ama şimdi sürekli okuyorum. Kuranı kerim okuyup dua ediyorum. Sonuçta rabbimden başka kimseden isteyemeyiz. O yüzden 2 aydır çok takmıyorum düşünmemeye çalışıyorum. Verirse rabbim olur inşallah. Sende sürekli dua et rabbim yardımcın olsun canım benim
hll_clm bejanne00 allah razir olsun kuzum. Bende baslarda agliyorum senin gibi her adet gunumde 2 aydir takmiyorum. Verecek olan allah vermiyosa vardir bir bildigi. Bir kimyasal bir dusugum oldu pes pese agustosdan beridir de bekliyorum hayirlisini. Muslumanin muslumana duasi kabul olurmus rabbim şu mubarek gunlerin hatiri icin bizlere de nasip etsin en kisa surede saglikli ve hayirli evlatlar insallah 🤲