Melodi30 Ben de 16. haftadayım benimde sol tarafında bir ağrı var ama sanki kasıklarımda regl olacakmışım gibi yer var acile gittiğimde herhangi bir problem olmadığını enfeksiyonun olduğunu söylemişlerdi zaten fazlasıyla akıntım var oradan anlamam gerekirdi yani bir problem olmadığını söyledi bir de şey doktor işte ayaklarını soğuk tutmamaya sıcak tutmaya işte iki tane çorap giy, özen göstermeni üşütmemem gerektiğini belirtmişti