Ayyccaa Ben Adet günümde yaptım adet olmayınca İkinci çizgi soluk çıktı ertesi gün kanda gebelik çıktı
Ayyccaa NobleMom evet ikinci çizgi varla yok arası ama nette hep ikinci çizgi az da olsa çıktıysa vardır deniliyordu bir umut kan tahlili verdim sizin de inşallah hamiş çıkar 🙏
Ayyccaa Resmî yok inanki şehir dışındayım test evde kaldı ama böyle pembe ikinci çizgi daha silikti cılızdı sizin de öyleyse adet gününüzü bekleyin olmazsanız bence direkt kan tahlili verin ne kaybedersiniz :)