Gamzeserdar ben tahlile tek gitmiştim. Tahlil bittikten yarim saat falan sonra şeker komasına girip baygınlık geçirmiştim allahtan laboratuvar eve çok yakınında evde fenalastim. Bir anda kapi acildi esim eve geldi isten hiç olmayacak iş. Ben kanter içinde titriyorum çok korkmuştu. Tuzlu ayran falan yapmistida bi saate düzelmiştim.
Sen de dikkat et