Tam 7 gün önce doktorumuza gitmiştik herşey yolundaydı bugün sağlık ocağına gittik tetenoz aşısı ve kan tahlili için sağlık ocağı hemşiresi elinde ufak bi aletle hareketlerini dinleyelim dedi bende sevindim aaa dinleyebiliyo muyuz burda diye sonra kadın biraz dinledi kalp atışları düzensiz doktora tekrar gidin en kısa zamanda diyip bizi yolladı geri eve ,
Şimdi size soruyorum 1 haftada çocuğun kalp atışı gayet normalken düzensizleşir mi ,
Yada sağlık ocağındaki hemşireler neden bu kadar net bi şekilde moral bozuyorlar ,
Doktora eşim işten gelince gidicez ama şuan ne hissedeceğimi bilmiyorum eşim gelene kadar hayır zaten elindeki alet de çocuk telsizleri gibi bişeydi bilenler lütfen cevap versin