Kızlar günaydın.. 4.5 yaşındaki kızım surekli parmak uçlarıyla yürüyor.. koşarken filan bu yuzden sıkıntı yaşıyor.. genel olarak gelisiminde sıkıntı yok.. Herseyi yaşıtlarıyla tam
. Zamaninda oturdu ses cikardi dis cikardi yürüdü. Suan da gayet normal bir çocuk.. ama bu sıkıntı var sizce niye öyle yürüyor olabilir..