Fatmanzlm Kızlar kese kenarında hematom yani kanama olduğunu söylediler böyle bir şey yaşayan var mı? Kaç günde geçiyor düşüğe sebep olabildiğini söylüyorlar 🥺🥺🥺 çok korkuyorum
Esrabilgihan Fatmanzlm canim bndede varr 1 hafta oldu serum takti bana kalcadan igne verdi duphastondan verdi 1 haftadr dusariya kahve leke olarak atiyor ve suan yldayim kontroke gidiyorm bana dusuk tehliken var dedi bakalim.bugn neyle karsilascam bnde cok korkuyom
tazebiranne_hg04 Fatmanzlm bende de vardı doktorun verdiği ilaçları kullandım ve hep yattım tuvalet dışında kalkmadım hiç Allah’a şükür geçti bol bol dinlen geçer merak etme her hamilelikte olağan şeyler bunlar stres olma 🥰
ebrue Fatmanzlm dün aynı şeye bana söylediler çok üzüldüm ama modelini yüksek tutmaya bak canım geçer inşallah progesteron fitil verdi onu kullanıyorum bide testler istedi senden test felan istedi mi
Fatmanzlm Esrabilgihan bana da iğne yaptılar ilk gün şimdi her gün serum takıyorlar ama o da ilaçsız serum. Günde 3 defa da progestan kullanıyorum inşallah bir şey olmaz miniklerimize 🤲🏻😔
Ezgiiakkaya Fatmanzlm korkma aynı şekilde 3 hafta boyunca kanamam olmuştu şuan iyiyiz çok şükür ilaçlarını kullan ve gerçekten yat istirahat et hareket halinde olmak çok etkiliyo Allahın izniyle bişey olmaz
Pheebs Progestan fitille bir haftada duzeldi kendinizi çok yormayın bol bol dinlenmeye çalışın bir sıkıntı olmaz çoğumuzda oluyor
Gizemklc Fatmanzlm bendede olmuştu canım proloton igne ve progestan ile 1 hafta içinde geçti istirahat çok önemli bide kendini yorma hiç ben 1 hafta dinlendim ilaçlarla geçti benimde kanama alanı büyüktü bide stres yapma korkma geçiyor Allah’ın izniyle
2kedi2bebek Fatmanzlm hamileliklerin neredeyse yarısında oluyormus moralini yüksek tut, inan olacağın önüne zaten geçemeyiz Allah ömür verdiyse hiç bir şey olmaz, bende de var progestan kullanıyorum iğne +fitil küçülüyor bir süre sonra. bol bol su iç ve yat
Ebru2432 Fatmanzlm bende de ilk zamanlar gördü pregostron fitil verdi bol bol dinlendim is yapmadin şükür geçen ay bakti gitmiş dedi yok dedi şükür yani ama doktora sormadan alma sakın ilaci sormadan yapma yani
Fatmanzlm Ebru2432 yok canım hastanede yatıyorum zaten 3 gündür onlar getiriyor ilacı 😔 inşallah benim de geçer bir an önce
Fatma023 Fatmanzlm ben de de oldu arkadaşım korkma. 11. Haftamda oldu 3 hafta sürdü progestan iğne ve ilaç kullandım. Rapor alıp evde yattım. Stres yapma geçiyor. Şu an maşallah 17. Haftadayız geçti hepsi maşallah. Seninde geçer inşallah 🤲🏻