Gnysrp Salı günü 2 sezeryanımı oldum ama aşırı yanma var dikiş yerleri ilkine göre çok daha zor geçiyor bırakın yürümeyi tuvalete bile gidemiyorum doktorum normal dedi yaşayanlar nasıl geçti kaç güne geçti o kadar zorlanıyorum ki