33 haftaligim idrar testinde
Bakteri bol
Maya 1
Yassı epitel 101
Lökosit 81
Eritrosit 10 çıktı
Zaten bir kac gundur mesanede yanma hissediyordum sık idrara çıkıyordum doktor tekrar kültür istedi o da
-10000 kontaminasyon çıktı bugün sonuç göstereceğim ama başına gelen vardır belki neden olur bebeğe tehlikesi varmı acaba internette çok açıklayıcı bilgi bulamadım 🤦🏻♀️ doktorda biraz dobra biri yediğim içtiğim biseydense biraz sert konuşuyor önemli olan bebek yani ona zararı olmasından korkuyorum ilaç verir diye düşünüyorum doktor ama bakalm sizinde bilginiz varsa paylaşırsaniz sevinirim.