Bu kişiye ve risk faktörlerine göre değişiyor bildiğim kadarıyla, benim doktorum sende pas geçeceğim dedi yaptırmadık, ancak doktor gerek var derse sorgulamam yaptırırım. Varlığının farkedilmemesi bebeğe zarar verebilecek bir şeyden kaçınmayı doğru bulmuyorum. Ailede şeker öyküm yoktu, bebeğin suyu zaten azdı, benim hamilelik öncesi vki 18di ve diyette gibi kilo ve kontrollü beslenme yapmaya çalışıyorum zaten. Ama düzenli açlık tokluk takibi yapıyoruz yine.