Merve0004 Alpaslanannesiii ben tutmayı istiyorum ama henüz 17 haftalığım bebeğim çok küçük ve besine ihtiyacı var günahına giremem. Bence tutmayın ben kendi doktoruma da danıştım sakın tutma dedii küçük yani günah