Kızlar merhaba. 33+4 haftadayım. 3 4 gündür büyük temizliğe giriştim mecburen kendimi çok yormamaya çalıştım ama ne kadar başarılı oldum bilmiyorum. Dün öğleden sonrasından beri kasıklarda sürekli idrara sıkışma hissi var gidiyorum wcye bir iki damla. Hafif hafif de bel ağrısı ama o ara ara geçiyor. Bu arada idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşıyorum gebeliğin başından beri. Bi korku saldı içimi acaba kendimi zorladım da erken doğumu falan mı tetikledim diye ama öyle sancım falan yok şükür. Böyle şeyler yaşayan var mı 😢