Kızlar iki gün önce gecikmem var diye kaset test yaptım negatif çıktı, dün gece kan verdim değerim 7 çıkmış ama çok düşük çok üzüldüm. Gecikmem olduğu halde niye bu kadar düşük? Yükselmez mi, sağlıksız bir gebelik mi sizce? Çok korkuyorum şuan günlerdir bu anı bekliyorum içim içime sığmıyor.