Mery94 hiçbir şey. Sade sağ kasık ağrısı olmuştu baya 37.gunde mi ne acile gittim onlar da doğum yaptığın yere git burda şuan ultrason yok dedi. Kadın doğumcuma gittim. Oda vajinal akıntı ve hafif bir idrar yolu enfeksiyonu var dedi. Fitil ve antibiyotik verdi. Geçmezse cerraha görün dedi. İlaçlara başlayınca geçti ağrı