Aymilanin_kardesi 37+3 de tansiyon sebebiyle acil sezeryana girdim. Bebeğim 12.gün çıktı yoğun bakımdan kuvezden. Akciğerler de kristalleşme var yenidoğan ponomonisi dedi doktor. Ama sebebi için net bişey demediler. Bende idrar yolu enfeksiyonu vardı düşük seviye onun bebeğe geçmiş olabileceği söylendi sade.
3030 doğdu 3060 taburcu oldu. 9-10 gün mideye tüp ile beslendi. Emzirme denemelerinde göğüsü tutmadı, tutarsa da zoraki hemşire ugrasmasiyla tuttu. Silikon ucla emziriyordum evde 1 ay asisinda dil bağı çıktı ameliyat ettirdik 41.gününde sünnetle birlikte. Şuan 55 günlük hala emmiyor tutarsa zor tutuyor sütüm neredeyse çekildi biberon veriyorum günde 2-3 süt ise gerisi mama