pnress
33 haftaligim hala geceleri burun tıkanıklığı yaşıyorum. Doğumdan sonra geçecek dedi doktor. Fazlaca kandan dolayi da vücut sicak oluyor normale göre. Kışın genel tisortluydum. Hayatımin en az dogalgaz kullanımıni yaptim bu yil usumedigim için.
Öte yandan, ayak ayak yanması diyabet gibi hastalıklarda beelirti olabilir. Doktorla konuşmalısıniz. Gebelik Diyabeti diye bir hastalık var, gebelikten sonra geçiyor ama bebek icin zararli. O nedenle ne olur nolmaz Diyet yapabilir bir saatlik yürüyüş yapabilirsiniz. Gebelik boyunca imkanınız varsa unlu, şekerli, paket, işlenmiş gıdaları menunuzden çıkarabilirsiniz.