Sağ kasığım da ağrı benimde olmuştu doktora gittim doktor bebek büyüğü için kendine yer açıyor normal dedi kalkarken birden kalmıştım artık öyle yapmıyorum dikkatli kalkıyorum sizde öyle yapın ama yinede doktorunuzla bağlantı kurun yanlış bilgi vermek istemem başka bir şey varsa önlem alınır en azından 🙏