cinderella Kızlar biraz önce kontrolüm vardı doktor iki böbreğinde de dolgunluk var dedi doğduktan sonra bakılacakmış sizde böyle bişey oldu mu bi sorun oldu mu böyle olupta
cinderella 1prensgeliyor daha bugün söyledi geçen hafta yoktu böyle bişey kaç mm olduğunu da hiç bilmiyorum
1prensgeliyor cinderella onemli bişey olsa soylerdi canm diye düşünüyorum çnkü ben prof e gittim 1,5 cm e kadar normal dedi
cinderella 1prensgeliyor bi sorun olur mu diye sordum onu doğduğunda çocuk doktoruna getirip ultrasonda bakıcaz dedi