Esrabilgihan Kizlar 7 haftalik gebelikte kese etraginda kanama cikti simdi 8+4 um bugn kontrome gtcem bu durumu yasayanlar ne ilac kllandi ben *progestan dex sabah aksam igne *pruluton kalcadan igne haftada 1 *duphaston hap gunde 3 tane
Ttugceeli Esrabilgihan pruluton iğne yaptırdım 1 sefer. Akşamları 2 tane Protestan içiyorum. Kanama azaldı ama tedbir amaçlı 3 aya kadar kullan dedi doktorum. Yarın kontrol var bakalım
Ebruliii45 Bende de lekelenme vardı önce sabah akşam progestan kullandım sonra bir ara kesildi tekrar başladı kanama 2 tane pruluton iğne yazdı birisini vuruldum diğerini haftaya. Ama benim kesemde veya herhangi bir yerde kanama yoktu. Sebebi bilinmiyor nedense
Esrabilgihan Ttugceeli ben ilk kanama ime gittim sonra serm igne smdi 1 haftadr ara ara kahve leke olarak atio disari
Ttugceeli Esrabilgihan kullandıkların fayda eder inşallah düzelirsin. Ben hamile olduğumu bilmiyordum kanama başlayınca sıcak su torbası filan koymuştum 😂 adet oldum sandım. Yok ardı arkası gelmedi. Sonra doktora gittim 9 haftalık hamileymişim haberim yok🙈
2kedi2bebek Esrabilgihan benim de kanama alanım var aynı şekilde, 3 günde bir falan kahverengi tortu olarak atıyor, hekimim böyle böyle küçülecek dedi. progestan fitil, günlük iğne aynı göbekten ve haftada 1 kalçadan depot kullanıyorum.
Ttugceeli Esrabilgihan kesinlikle mucize. Kese etrafında vardı işte kanama dışa da vurdu ama neyden olacağını söylemedi
Esrabilgihan 2kedi2bebek aynn bnde ayni ilaclar hemen hemen bnm tortu degilde peceteye silince acik renk kahve silik lek3 gelio bn leke geldikce korkuyom