Aycan- Merhaba herkese 11 nisanda sezaryen doğum yapıcam 38. Haftaya girdiğimde doktorum 3 gün önceden bir iğne yapacağını söyledi ciğer geliştirici iğneymiş yaptıran var mı acaba arkadaşlar bu iğneden
Busraaras_ Aycan- 35-5 de dogum yaptım ciger geliştirici olmadım 38 de ciger gelişimi tamamlanıyor diye biliyorum
Barannbebek Aycan- neden ciğer geliştirici yapıyor ki o haftada? Bence izin vermeyin boşu boşuna kendi vücudunuza da bebeğinize de kortizon veriyorsunuz. Çok mecbur kalmadıkça yapmaz benim bildiğim doktorlar. Haftası gayet iyi anlam veremedim 🤷🏻♀️
Nesrincente Aycan- 24 saat arayla 2 tane oldum kalcadan yapılıyor baya ılac etkili kalca baya acımıştı
Yigitinannesiyim Aycan- 31. Haftada yapılmıştı erken doğum riskime karşı 2 doz 12 saat arayla şuan 35+3 oldum çok şükür ilk defa duydum 38de yapıldığını
Eda0007 Yigitinannesiyim doğum kaçta oldu sizin ? Şuan 31+5 im çok fazla sancım çıktı doğum için çok erken :/
FeriDee Aycan- 23.haftada yaptırmıştım erken doğum riskim olduğu için ama sana ne gerek varmış anlamadım. İlk oğlum 38.haftada doğdu ona yapılmamıştı. Bence yaptırmayın çünkü ağır bi iğne bebeği strese sokuyo ha evet çok çok yararlı ama sizin haftanızda gerek var mı bilemedim
Aycan- İnanınki bende anlamadım ne yapacağımı şaşırdım 2 doz falan demedi doğumdan 3 gün önce gelin iğne vuralım dedi
Yigitinannesiyim Eda0007 37+1de planlı sezeryanım var şekerim olduğu için erken alınacak suyum da fazla 11 günüm kaldı bekliyorum