Ayseee01 Solda rahat edemiyorum saga yatıyorum bebegimvgece tepki göstermiyor onunla ilgili bir şeyidir acaba :(
Fatoo33 Yok canım sen nasıl rahat ediyorsan öyle yat sonuçta uyurkende bilinçsizce sağ sol veya sırt üstü dönüyoruz ☺️ Sola yatmak bebeğe kan akışının daha iyi gitmesini sağlar ama onun dışında bukadar takmana gerek yok illa sol diye