Bebeğim için hastane çantasına 2 yenidoğan pijama takımı, 2 bere, 2 eldiven ,2 tane zıbın koydum birde internetten 10 lu hastane çıkışı yaptırıp koyacağım. Ama bugün yetersiz olur bir tane de küçük hastane çıkışı al dediler. İnternetten gelenler biraz büyük oluyormuş bebeğe. Sizce gerekli mi?