Merhaba kizlar bende 2.gebeligim olmasi icin buralardayim sat 11 mart 35 gunde 1 olurum neredeyse ama tamda kestiremiyorum her ay degisiyor kendi vucudumu taniyorum akintim basladiginda yumurta aki gibi oldugunda sat 11 marti 1.gun sayarsak 21.gün yumurtlamam oldu tahmin ederek degerlendirdik beklemedeyim bakaljm bu ay ne olacak, belimde ara ara sanci oluyor, midemde bulantilar, ayaklarim buz kesiyor, birde bunsabah aşiri derecede karin agrisiyla uyandim karnim agridi cok gecti sonra bilemiyorum hamilelik olustumu ama cok istiyoruz eşimle hauirlisi ni diliyorum herkes icinde 31.marta denk geliyor 21.gun (yumurtlama gunu) daha cok erken test icin. Ilk hamileligimi iliskiden 12 gun sonra cok hafif cizgiyle ogrenmistjm tabi ozaman adet duzenim aylik duzenliydi. Bu arada sadwxe 21.gun yapmadik öncesinde adetim bittigi gun, 4 gunde bir yaptik hep ama bende 21.gun yumurtadim