Bsrnura Kızlar 9 nisan adet olcam ama adet düzemsizligim de var bu ay rahim filmine girdim sık idrara çıkma iştah artışı var acaba gebelik belirtisimi sizde nasıl belirtiler var gelin beraber bekleyelim bu süreci 😇
Bebegimizolsundu Bsrnura benim de 9 nisan canım belirti için daha erken değil mi hiç bir belirtim yok ben üç yıldır deniyorum rabbim nasip ederse üçüncü çocuğum olacak 35 yaşındayım 🤭🤣 Dokuz nisanı bekliyorum bakalım Mfk karışımı kullanıyorum iki aydır geçen ay gecikme oldu ama hayırlısı bakalım 🤔 🥰
bejanne00 Bsrnura Ya benim normalde 35 günde bir oluyordu adetim ama geçen ay 25. Günde oldu. Eğer 25. Günde olcaksam yine adet günüm bugün ama 35. Gününümü beklicem anlamadım. Kafam çok karışık
Gorkim Bsrnura benimde 9 nisan ama şuan hiçbir belirtim yok ilk gebeliğimde meme ağrısı karın ağrısı hassasiyet hepsi vardı malesef kaybettim 4 aydır tekrar deniyoruz bakalım hayırlısı diyorum
Kullaniciadii Bebegimizolsundu Bebegimizolsundu bendede belirti yok erken değilmi bende öyle dusunuyorum yalnız değilmişim :)
Bsrnura Bebegimizolsundu Adet olmadan öğrenen arkadaşlar dahi var bazı gebelik de hiç bir belirti dahi olmaya biliyor 😀
Poyrazegem Valla canlarım benimde daha adetime 8 gün var ama Kasık ağrısı bel ağrısı aşırı iştah şüphesiyle kan testi yaptım sonuç 31. 7
Poyrazegem Valla biraz öyle olmuş bende şaşırdım bakalım doktor bugün ne dicek ama folik asite başlasam mı şimdiden
Asenaguney Poyrazegem folik asit öneriyorlar canım doktoruna sor o başlatır seni zaten önerir onu alırsın
Bsrnura Poyrazegem benim de kasık ağrım ve aşırı iştah açıklığım var bende çok umutlanıp sonra hayal kırıklığı olsun istemiyorum o yüzden kasık batamasına rahim filminden iştah açıklığına adetim yaklaştı ondan falan die düşünmeye çalışıyorum😁
Poyrazegem memurehanim zannetmiyorum çünkü doktor 10 günlük Bi ilişki sonrası gebelik diyo daha erken
Bsrnura bejanne00 benim daha önce düzenliydi 28 günde oluyordum ameliyatan sonra bozuldu düzenim ama yinede 28 günü düşünerek hareket ediyorum sende 30 gün olarak hesaplaya bilirsin sanırım 35 gün hesapla yada dr. Görüş