Prenses_annesi2 Polenpolen52 canım gastrit olabilirmiş acaba bende sürekli oldugu için hamilelik öncesinde mide sorunu doktora söyledim lansor verdi onu kullanıyorum sabahları ac karnına şükür geçti istersen Bi doktoruna sor mide yanması yaşayan bilir baya zor
Gunslsln Polenpolen52 ağzıma meyveli bonbon şeker atıp emerek uyuyorum öldürücü bi mide yanmam var benim de gaviscon’un üstüne yapıyorum
Gunslsln heleninannesi06 gaviscon olmazsa olmaz hayatımızda şu an hemşirem bu gün itiraf etti kendi gebeliğinde 60 şişe bitirmiş 😂
Polenpolen52 Gunslsln bende cok bıtırdım valla 13/15 şişe vardır sanırım, ama benı kesmıyor gıbı artık bılmıyorum napıcam
ikicocukmeselesi Polenpolen52 30+0 dan bildiriyorum diş ağrısından bayılmak üzereyim ne gündüz ne gece geçmiyorrrr😭
Hatice271020 Burun tıkanıklığı fenaaa. Uyurken çıkardığım seslerden dolayı Eşimle ayrı yatıyoruz maalesef. O horlama diyor ben hırıltı 😂
Arzu24 Hatice271020 nasıl bı Burun tıkanıklığı ya ben hangi tarafa yatarsam o taraf tıkanyo kuru kuru 1 aydr 0 uyku