Edaeflin Merhaba kızlar 8 nisanda doğumum olucak 2 gündür makatimda ağrı şişkinlik var balon balon olmuş ne yapabilirim böyle birşey yaşayan varmı aranızda nasıl geçicek basur diye okudum internette ama ilk defa böyle birşey yaşıyorum.
kucukcivcivim Edaeflin benim de var hatta ilk çıktığında ağrım oldu, sonra geçti. Ama şişlik devam ediyor. 35+2 haftalığız. Bilmiyorum ama doğumdan sonra geçer diye ümit ediyorum. Bebek baskı yapıyor sonuçta aşağıya :/
Shewolf Edaeflin benim se vardı doktora gidip aldırdım 🥲yapacak bir şey yok başka türlü çok can acıtıyor
Tgbpoyraz Edaeflin normal doğumda biraz daha büyüyüp bi iki hafta sonra geçiyo benim normalde de var tamamen kaybolmuyo benimki ama hamileyken çok artıyo doğumdan sonra normalleşiyo
Mavistez Edaeflin genel cerraha gidin bunun ilacı var hap olarak kullanabilirsiniz artık son ayında siniz krem vs de verir boşuna acı çekmeyin doğumdan sonra daha çok zor olur normal yada sezaryen farketmiyor bazen doğumdan sonra kabızlık baş gösterebiliyor
Downtowngirl Bende de aynı sorun var😭 36+2 deyim şuan normal doğuma engel olursa diye korkuyorum. merhem yazdı doktor. ben oturamıyordum yatamıyordum bile acısından. Ağrı kalmadı şuan ama meme çıkmış bi kaç tane bi türlü küçülmedi yarın doktora gideceğim soracam
Emelcmn Downtowngirl benimde aynı şekilde ve genel cerrah yasakladı normal doğum kesinlikle olamaz dedi . Sezeryan olucam Perşembe inşallah
Shewolf zedan1903 evet evet zaten çok büyük bir şeye gerek yok domalır vaziyette minik bir iğne vuruyor makatın hemen girişine iltihabı çekiyor hemen bi iğne vururken canım çok az acıdı o kadar kolay yani korkmalık bir durum söz konusu değil
zedan1903 Shewolf bende bugun gittim ama yan yatirdi beni haftam ilerde diye o sekilde bakti ilac yazdi ama kendi doktorum kullanma dedi hamileyken kullanilmiyormus yazdigi ilac baska doktora gidicem yedigim parmakla kaldim🙈😂
Shewolf zedan1903 hahahah kıyamam 😂 bana krem vermişti geçti kullanmayı bırakınca tekrar oluştu benim haftam aldırdığımda 34tü söylediğim şekilde yaptı en son maalesef o parmağı bende yedim 😂 ama şükür sonuca ulaştım en azından 😂😂😂
Emelcmn Downtowngirl evet iki tane var biri nohut büyüklüğünde dışarıda yani afedersiniz rahat rahat ne silebiliyosun ne yikayabiliyosun . Acısı zaten bı ara beni mahvetti ama kremlerle gecti acı ağrı kalmadı. Yine gittim yine olmayacağını söyledi patlama riski varmış sanırım
Downtowngirl Emelcmn benimde aynı durumda inmedi ama acısı kalmadı 🥺 napalım artık hayırlısı olsun inşallah sağlıkla Kucağımıza alalım bebişleri 🤗
Essezen Edaeflin canım durum güncellemesi yapabilir misin 🙏şişlikler geçti mi normal doğum mu yaptın acaba ? Doğumdan önce mi geçti sonra mı