Rumsa Kan testimde crp yüksek çıktı yarın doktoruma randevuö. Var şimdi karnım ağrıyor ve terliyorum ne yapmalıyım
Tubmavi Rumsa benim de önce 20 çıktı hastalığım yoktu. Doktor yüksek bida bakcam dedi o zaman da ağır grip geçirdim 45 çıktı. Büyük ihtimalle grip enfeksiyonu çıkıyor dedi başka bir şeyim de ol adı bugün tekrar baktırdım ama sonuç almadım henüz.
Burcusenkoc Rumsa enfeksiyon olunca yüksek çıkıyor canım bende covid geçirdiğim de yükselmisti sonra düzeliyor