prensannesi1649 Kızlar iki gün önce çatı muayenesi oldum akşam kanama oldum az sonraki gün yine kanama.oldum ve kahve rengi akıntım oldu bugün yine allatan muayne edildi yine kahverengi akıntım oldu sizce normal mi hep Altan muyane olduğumda kanama mi olunuyor
Senaras0604 prensannesi1649 Evet normal. Doktorunuz muayeneye başlamadan önce söylemiş olması lazım zaten.
papatya981 prensannesi1649 evet oluyormuş bende hep burda okuyorum kiminin doğumu bile başlıyormuş bu alttan bakmada benim doktorum bana hiç bakmadı herşey normal normal doğum yapacakmış gibi devam edelim dedi sanırım son an hastaneye gidince sancım başlayınca mi bakacaklar bilemedim
prensannesi1649 Senaras0604 dedi ama az gelir dedi hep olur diye bişey demedi anlamıyorum ilk gebeliğim cevremdekiler de bizde olmadı diyorlar o yüzden buraya da sormak istedim
Senaras0604 prensannesi1649 Her bakıldığında olur kanama ama miktarı fazlaysa ve tedirgin oluyorsanız doktorunuza sorun
prensannesi1649 Senaras0604 gidiyorum doktor az acilman var diyip yine eve yoluyor hastane evime çok uzak 1 saat yol sürüyor ozel araçla gidip gelmekten yoruldum artık
Senaras0604 prensannesi1649 Doğrudur son haftalarınızdaymışsınız artık bide bilemiyorum doktorunuzla iletişim kurmanız daha doğru olur kendisi daha iyi bilir sonuçta