Mavisinannesi2 Akşamdan beri kuyruk sokumu deniliyor sanırım bel kısmının ortası arada belim tamamen ağrıyor vajinadada ağrım var kalça kemiklerim kırılacak gibi ağrıyor adımlarımı zor atıyorum bilgisi olan var mı neden olur😒bu arada 33 haftalığız
Seval2302 Mavisinannesi2 aynı sorun bende Dr vardı ben de 33 haftalığım doktor normal dedi ve oturma simidi önerdi oturma simidi aldıktan sonra çok daha rahat ettim tavsiye ederim
Selindora Mavisinannesi2 bende 31 haftalığım vajinamda ve kalça kemiğimde ağrı var. Bazen aynen ayağıma basamayacak kadar ağrıyor. Ayakta fazla kaldıysa hele yürüyemeyecek kadar oluyor ama normalmiş. Magnezyum içiyorum birde hamile yogasınd birkaç hareket var onları yapıyorum düzenli